Η αγορά εργασίας μέσα από τα μάτια των Generation Y στο WIB φόρουμ | Επιχειρήσεις | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Τους λέμε Millennials γιατί τη χρονολογία της γέννησής τους την σφράγισε η αλλαγή του αιώνα. Τους λέμε και Generation Y και είναι η νεότερη γενιά που μπαίνει στην αγορά εργασίας και έχει σηματοδοτήσει μια νέα εποχή. Στους νέους αυτούς ανθρώπους είναι αφιερωμένο το ετήσιο WIB Forum 2014 που διοργανώνει στην Αθήνα το Ελληνo-Αμερικανικό Επιμελητήριο στις 31 Μαρτίου 2014, με θέμα «The workplace through the Eyes of Generation Y» με χορηγό επικοινωνίας την «Κ». Στόχος του φόρουμ είναι να αναδείξει τις προτεραιότητες και τους προβληματισμούς τους σε σχέση με την επαγγελματική και την επιχειρηματική εξέλιξή τους, δεδομένων των σημερινών συνθηκών που επικρατούν στην αγορά, αλλά και το πώς τα ταλέντα των νέων αυτών ανθρώπων μπορεί να τα αξιοποιήσει καλύτερα ο επιχειρηματικός κόσμος. Διάλογος Με την ενεργό συμμετοχή σημαντικών ακαδημαϊκών, επιχειρηματικών εκπροσώπων, όπως και καταξιωμένων στελεχών εταιρειών, θα αναπτυχθεί πρωτότυπος και ενδιαφέρων διάλογος σε ό,τι αφορά το εργασιακό περιβάλλον, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμβάλουν στη δυναμική αυτή συζήτηση, να εκθέσουν τις απόψεις τους και να γίνουν μέρος του διάλογου μεταξύ των γενεών που θα εστιάζει σε θέματα αιχμηρά, αλλά και θα προτείνει λύσεις για το εργασιακό μέλλον.


Πηγή: https://www.kathimerini.gr/759405/article/oikonomia/epixeirhseis/h-agora-ergasias-mesa-apo-ta-matia-twn-generation-y-sto-wib-foroym

Ποια είναι η γενιά των millennials κι από τι απειλείται; | Vita.gr

Μάλιστα, τα νέα κορίτσια αρχίζουν να νιώθουν πίεση να φαίνονται όμορφα από την τρυφερή ηλικία των επτά ετών! Το 1/3 θεωρεί ότι η τέλεια εμφάνιση είναι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή. Μία πρόσφατη έρευνα με τίτλο The Girl ’ s Attitudes Survey , που διεξήγαγε ο κοινωνικός οργανισμός Girlguiding . org , στη Μεγάλη Βρετανία, έδειξε ότι στα κορίτσια ηλικίας 7 – 21 ετών, υπάρχει πτώση της αυτοπεποίθησης, όσον αφορά το σώμα τους. Μόνο το 61% απάντησε ικανοποιημένο με την εμφάνισή του (όταν το 2011, στην ίδια έρευνα, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 73%).


Πηγή: https://www.vita.gr/2018/01/04/epikairotita/poia-einai-h-genia-twn-millennials-ki-apo-ti-apeileitai/

ΓΙΑΤΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ MILLENNIALS ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΩΡΗ ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣΗ;

Γεννημένοι από το 80 ως το 2000, οι Millennials ζουν την τεχνολογική επανάσταση στο απόγειό της. Χειρίζονται με μαεστρία τα πιο πολύπλοκα gadget. Σπάνε με απίστευτη ευκολία «καραμέλες» και εξολοθρεύουν με ακρίβεια χιλιοστού «θυμωμένα πουλιά». Σκρολάρουν με αφοσίωση τα νέα της ημέρας και τρολάρουν με άνεση ό,τι «τους χαλάει». Όμως σερφάρισμα χωρίς σελφάρισμα δεν γίνεται. Και κάπως έτσι, η μανία των Millennials να αυτοφωτογραφίζονται πάντα και παντού έγινε η διαταραχή που οι ειδικοί ονόμασαν «σελφίτιδα». Μάλιστα, το Τμήμα Ψυχολογίας του Nottingham Trent University δημιούργησε μία κλίμακα 3 σταδίων της σελφίτιδας: την Οριογραμμή ( βγάζω selfies τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα αλλά δεν τις δημοσιεύω στα social media), την Οξεία Φάση ( βγάζω selfies τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα και τις ποστάρω στα social media) και το Xρόνιο Στάδιο (βγάζω selfies όλο το 24ωρο και τις ποστάρω πάνω από 6 φορές την ημέρα). Δεν είναι όμως μόνο η εξάρτηση που μεγαλώνει αλλά και ο φόβος της στέρησης του κινητού που οι ειδικοί ονόμασαν nomophobia (no mobile phone phobia). Προσθέστε σε όλα αυτά τις στατιστικές που λένε πως οι millennials τσεκάρουν τα smartphones τους 157 φορές τη μέρα και καταλαβαίνετε πόσο μεγάλη είναι η έκθεσή τους σε έναν κίνδυνο για την ψυχολογία τους και όχι μόνο.


Πηγή: https://blog.frezyderm.gr/anthliakh-prostasia/anthliakh-prostasia-gia-enhlikes/2018/05/03/millennials-fotogiransi/

ΙΕΛΚΑ: Το προφίλ του έλληνα καταναλωτή - Ειδήσεις - νέα - Το Βήμα Online

Παράλληλα παρουσιάστηκαν νέες έρευνες καταναλωτών, που δείχνουν τις αλλαγές στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, γενικός διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, ανέδειξε τη διαφοροποίηση της γενιάς των Millennials, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 3 εκατ. καταναλωτές. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ανέφερε ότι η νέα γενιά των Millennials όλο και περισσότερο απομακρύνεται από την τηλεοπτική διαφήμιση, επιλέγοντας εναλλακτικά μέσα, όπως η επικοινωνία μέσω texting σε ποσοστό 49% και μέσω social media σε ποσοστό 43%. Την ίδια στιγμή, όμως, η έρευνα καταγράφει τη διατήρηση της επιρροής που έχει το φυλλάδιο προσφορών του σούπερ μάρκετ, το οποίο εξακολουθεί να είναι προτιμητέο μέσο της σχετικής ενημέρωσης από το 59% του κοινού.


Πηγή: https://www.tovima.gr/2018/10/04/finance/ielka-to-profil-tou-ellina-katanaloti/

Μindspark: Η αποκωδικοποίηση της νέας γενιάς, γνωστής ως «Millennials»| newmoney

«Κι αν αυτό σίγουρα ακούγεται αντιφατικό, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί. «Δύσκολοι», διότι, από τη μια, είναι οι πιο ενήμεροι πολίτες από κάθε άλλη ιστορική στιγμή. Είναι δηλαδή δυνητικοί συνεργάτες / πελάτες που έχουν περιηγηθ


Πηγή: https://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/texnologia/395597-mindspark-i-apokodikopoiisi-tis-neas-genias,-gnostis-os-%25C2%25ABmillennials%25C2%25BB

Διαχειριστείτε τις Αλλαγές με την Ανάπτυξη των Millennial Πελατών σας - Pharmacy Management

Πώς θα Διακινούνται τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους στα Ιδιωτικά Φαρμακεία Η Αϋπνία και ο Κίνδυνος Εγκεφαλικού και Καρδιακής Προσβολής Νέα Εκστρατεία Ενημέρωσης της MSD για τον Εμβολιασμό Έναντι του Ιού HPV που Σχετίζεται με τον Καρκίνο του Τραχήλου της Μήτρας Στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για το ΚΕΘΕΑ Αύξηση των Εξαγωγών 20 δις. Ευρώ Χάνουμε από το Παραεμπόριο Ανάκληση Φαρμακευτικών Προϊόντων Ο Εμβολιασμός ως Μέτρο Πρόληψης Μηνιγγιτιδοκοκκικής Νόσου Οροομάδας Β Μείωση της Γραφειοκρατίας στα Μητρώα του Δημοσίου Η Μείωση του Επιτοκίου Αποτελεί Ένδειξη Αξιόπιστης Πολιτικής Ημερίδα Clawback και Φαρμακευτική Δαπάνη - Προκλήσεις και Δυνατότητες Απαίτηση από την Κυβέρνηση για Στήριξη στον Εκσυγχρονισμό των Φαρμακείων Σοβαρές Ελλείψεις σε 105 Φάρμακα – Μεταξύ αυτών και 10 Εμβόλια Στο Στόχαστρο οι Φωτεινοί Σταυροί των Φαρμακείων Προβιοτικά, οι Καλύτεροι Σύμμαχοι του Εντέρου Βελτιωμένη Ψυχολογία μετά την Κρίση Η Φαρμακοβιομηχανία Εξακολουθεί να Περνά Δύσκολες Ώρες λόγω Clawback Γιατί Είναι τόσοι πολλοί Φαρμακοποιοί Δυσαρεστημένοι; 1,62 δισ. οι Ημερήσιοι Χρήστες του Facebook Εβδομάδα Μητρικού Θηλασμού Αύξηση στον Όγκο των Λιανικών Πωλήσεων Έρευνα Αναγνωσιμότητας Περιοδικού PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Επιστημονική Άποψη της Ελληνικής Φαρμακευτικής


Πηγή: https://www.pharmamanage.gr/%25CE%25B5%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25B9%25CE%25BD%25CF%2589%25CE%25BD%25CE%25AF%25CE%25B1-%25CF%2580%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25AC%25CF%2584%25CE%25B7/1697-%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25B1%25CF%2587%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B5%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25B5-%25CF%2584%25CE%25B9%25CF%2582-%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25AD%25CF%2582-%25CE%25BC%25CE%25B5-%25CF%2584%25CE%25B7%25CE%25BD-%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25AC%25CF%2580%25CF%2584%25CF%2585%25CE%25BE%25CE%25B7-%25CF%2584%25CF%2589%25CE%25BD-millennial-%25CF%2580%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25B1%25CF%2584%25CF%258E%25CE%25BD-%25CF%2583%25CE%25B1%25CF%2582
Δημοσίευση: 11/11/2019


. .