Γιατί Η Γιόγκα Είναι Εθιστική; - Τα 6 πιο διαβασμένα άρθρα στο Internet

Κάντε τη Γιόγκα ολυμπιακό άθλημα! -

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να σε ωθήσουν στη Yoga. Η Όλια Αμπράμοβιτς είναι ένας απ’ αυτούς. Το λέμε σαν να είναι κάτι κακό. Κακό δεν είναι, αλλά δυσκολευόμαστε να ξεκινήσουμε τα μαθήματα. Όχι, δεν είμαστε φοβικοί. Ούτε κομπλεξικοί. Απλά φοβόμαστε μην μας κράξουν οι κολλητοί μας.


Πηγή: https://www.ratpack.gr/women/story/4901/h-olia-ampramovits-mas-ekane-na-agapisoyme-ti-giogka

5 λόγοι για τους οποίους η γιόγκα είναι εθιστική

Νομίζω ότι από τη στιγμή που θα αρχίσετε να ασκείτε τη γιόγκα, θα γίνετε εθισμένοι (με καλό τρόπο!) Στα οφέλη που προσφέρει. Είναι μια ύπουλη πρακτική που αρχικά προσελκύει τους ανθρώπους υποσχόμενος μια καλή προπόνηση, περισσότερη ευελιξία, χαλάρωση ή έναν τρόπο να ανακάμψει από έναν τραυματισμό. Αλλά προσφέρει πολύ περισσότερα.


Πηγή: https://el.transformationspamd.com/5-reasons-why-yoga-is-addictive-278756

Πώς βοηθάει η γιόγκα με την κατάθλιψη, το άγχος και τον εθισμό (Doctor`s Ask - Συμβουλές Νοέμβριος 2019)

Έχω διαπιστώσει ότι αυτό συμβαίνει με τη δική μου ομάδα γιόγκι. Υπάρχει μια ομάδα από εμάς που εμφανίζονται στις 9 π.μ. σχεδόν κάθε μέρα για να πολεμήσουν μαζί. Πολλοί από εμάς αγωνιζόμαστε για κάποιο είδος χρόνιας ασθένειας και όλοι μας προσπαθούμε να καθαρίσουμε την ψυχική ακαταστασία από τους εγκεφάλους μας για να δώσουμε περιθώρια για πιο θετικά και ειρηνικά συναισθήματα. Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό για μένα να τους έχω δίπλα μου καθώς συναντώ τους δαίμονες μου στο ματ.


Πηγή: https://gre.doctorsask.com/9147-how-yoga-helps-with-depression-anxiety-and-addiction

Τα προβλήματα που δημιουργεί ο εθισμός με τη γυμναστική

Ξεκίνησε σε στάση push up, με τα χέρια κάτω από τους ώμους και τα πόδια σου τεντωμένα, ώστε το σώμα σου να δημιουργεί μία ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Κρατώντας τον κορμό σου τεντωμένο και την πλάτη σου ευθεία, λύγισε το αριστερό σου γόνατο προς το στήθος σου(Α). Γρήγορα έπειτα κάνε την αντίστροφη κίνηση και λύγισε το δεξί σου πόδι(Β). Αυτή είναι μία επανάληψη. Συνεχίστε εναλλάσσοντας τα πόδια σου σε γρήγορο ρυθμό με 15 επαναλήψεις. Άσκηση 3η


Πηγή: https://runnfun.gr/ta-provlimata-poy-dimioyrgei-o-ethismos-me-ti-gymnastiki/

Μπορεί η γυμναστική να είναι εθιστική;

Παρά το γεγονός πάντως πως τα σημάδια είναι φανερά, υπάρχει περιορισμένη βιβλιογραφία σχετικά με τη θεραπεία του εθισμού στην άσκηση. Ωστόσο, οι ερευνητές θεωρούν ότι η πλήρης αποχή από την άσκηση δεν είναι ο σωστός τρόπος για να νικηθεί ο εθισμός. Αντ’ αυτού, προτείνουν άσκηση με μέτρο ή να ακολουθήσουμε κάποια νέα μορφή άσκησης που μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του χρόνου που την εκτελούμε. Δοκιμάστε την εναλλαγή ανάμεσα σε κολύμπι, τρέξιμο, γιόγκα ή βάρη.


Πηγή: https://www.clickatlife.gr/your-life/story/8088

Μπορεί η γυμναστική να είναι εθιστική;

Καταρχήν αγαπητέ Νίκο σ'ευχαριστούμε για την παράθεση του άρθρου. Πολύ κακό για το τίποτα.. Οι περισσότεροι ασκούμενοι απέχουν έτη φωτός από την "υπερ-προπόνηση". Πιο πολύ ως δικαιολογία για τεμπέληδες μου κάνει. Μη τυχόν κουραστούμε, μην ιδρώσουμε, μην ανέβουν οι παλμοί της καρδιάς, αμέσως υπερπροπόνηση.. πολυ ωραια τα λες Καρδουλα


Πηγή: http://www.bodybuilders.gr/forum/showthread.php?t=29225
Δημοσίευση: 23/11/2019


. .