Γιατί Και Πώς Να Δυναμώσετε Το Σώμα Πριν Την Εγκυμοσύνη - Τα 6 πιο διαβασμένα άρθρα στο Internet

Μυοσκελετικοί πόνοι και εγκυμοσύνη

Η κατακράτηση υγρών που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει την πίεση σε χώρους-κανάλια όπου διέρχονται νεύρα και προκαλόνται συμπτώματα από την πίεση.Μία τέτοια πάθηση είναι το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα που προκαλεί πόνους στην άρθρωση του καρπού από πίεση στο μέσο νεύρο λόγω διαταραχής στο ισοζύγιο των υγρών του σώματος κατά την εγκυμοσύνη. Άλγος του στρογγύλου συνδέσμου της μήτρας:


Πηγή: https://www.orthosoma.gr/muoskeletikoi-ponoi-egkumosini/

Πως η εγκυμοσύνη δε θα αλλάξει το σώμα σας... (συνέχεια)

Ναι στην μέθοδο Πιλάτες που θεωρείται ιδανική για την περίοδο της λοχείας αφού κάνει αποκατάσταση των καταπονημένων περιοχών με ήπιο τρόπο. Επίσης αυτή η μέθοδος μέσα από την αυτοσυγκέντρωση που απαιτεί δίνει την ευκαιρία στη νέα μαμά να κατανοήσει τις δικές της ανάγκες αλλά και να αφήσει λίγο πίσω τις έννοιες για την φροντίδα του νέου μέλους.


Πηγή: https://jenny.gr/well-being/ygeia-diatrofi/266574/pos-i-egkymosyni-de-tha-allaxei-soma-sas-syneheia

Πώς θα δυναμώσετε το σώμα σας πριν την εγκυμοσύνη

Πάρτε το χρόνο να δυναμώσετε την κοιλιά και την πλάτη πριν συλλάβετε και θα επωφεληθείτε τόσο εκείνη την περίοδο όσο και αργότερα. Όταν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος, δίνετε μεγαλύτερη προσοχή στην περιοχή κάτω από το στομάχι. Και έτσι δεν ασχολούμαστε τόσο με τους μυς και τον κορμό όσο θα έπρεπε. Οι έρευνες δείχνουν ότι ο καλύτερος τοκετός είναι εκείνος που γίνεται με τη βοήθεια ενός συνολικά γυμνασμένου κορμιού.


Πηγή: https://www.imommy.gr/2019/06/04/giati-kai-pws-na-dynamwsete-to-swma-prin-thn-egkymosynh/

Ασφαλής άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Το πρώτο τρίμηνο, αποφύγετε να ξαπλώνεται ανάσκελα. Αυτή η θέση πιέζει την φλέβα που τροφοδοτεί με αίμα την καρδιά και θα διοχετεύει λιγότερο αίμα στον εγκέφαλο και στην μήτρα με αποτέλεσμα να αισθανθείτε ζάλη, δύσπνοια ή ναυτία. Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κάτω από το δεξί ισχίο ή το γλουτό σας, αυτό θα σας επιτρέψει να είσθε σχεδόν σε ύπτια θέση χωρίς να πιέζετε την κοίλη φλέβα.


Πηγή: https://www.paidorama.com/asfalis-askisi-kata-ti-diarkeia-tis-egkymosynis

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη

Είναι η πιο απλή, προσιτή και εύκολη γυμναστική, αφού μπορεί κανείς να την κάνει παντού, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και δεν απαιτεί κανέναν εξοπλισμό -εκτός από ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Την ίδια στιγμή, αποτελεί μια πρώτης τάξης αεροβική άσκηση για όλους τους μήνες της εγκυμοσύνης που γυμνάζει το σώμα χωρίς να επιβαρύνει τα γόνατα και τους αστραγάλους. Ωστόσο, εάν θέλετε να έχει η άσκηση αποτέλεσμα, θα πρέπει να περπατάτε με σταθερό γρήγορο ρυθμό.


Πηγή: https://www.mamamia.gr/oikogeneia/egkymosynh/item/4083-gymnastiki-stin-egkymosyni-poia-einai-ta-idanika-spor

H άσκηση στην εγκυμοσύνη - Ασφαλής άσκηση στην εγκυμοσύνη - ’σκηση

Η αερόμπικ, η σουηδική, τα βαράκια, το τρέξιμο, την βοηθούν να αποκτήσει ένα πολύ καλό σώμα και φυσικά άριστη φυσική κατάσταση. Η άσκηση όμως που θα την βοηθήσει πολύ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της είναι οι κοιλιακοί. Με αυτήν την άσκηση, δυναμώνουν οι μύες της κοιλιάς και αυτό είναι πολύ σημαντικό κατά τη διάρκεια του τοκετού που η γυναίκα πρέπει να πιέσει. Οι γυμνασμένοι μύες της κοιλιάς της, την βοηθούν να γεννήσει γρήγορα και πολλές φορές ανώδυνα!


Πηγή: https://www.iatronet.gr/askisi/gymnastiki-askisi/article/83/h-askisi-stin-egkymosyni.html
Δημοσίευση: 23/11/2019


. .