Πώς Θα Απαλλαγείτε Από Το Κοιλιακό Λίπος Μετά Την Εγκυμοσύνη - Τα 6 πιο διαβασμένα άρθρα στο Internet

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος! -

Το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιά σου , περιβάλλει τα όργανά σου και είναι το πιο επικίνδυνο. «Δρα ως αδένας, εκκρίνοντας σε μεγάλες ποσότητες βλαπτικές ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, οι οποίες διεγείρουν την όρεξή σου και σε κάνουν να λαχταράς γλυκές και λιπαρές τροφές» λέει ο Eric Ravussin , Ph.D. Ευτυχώς, το σπλαχνικό είναι το λίπος που μπορείς να χάσεις πιο εύκολα. Η άσκηση και η υγιεινή διατροφή θα το διώξουν μακριά σου.


Πηγή: https://www.shape.gr/fitness/enisxyse-to-metavolismo-sou/pws-na-diwksw-thn-koilia/

Κοιλιακό λίπος: Γιατί οι γυναίκες δυσκολεύονται περισσότερο να το χάσουν

Ο υπ’ αριθ. 1 κανόνας για να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος είναι να αποβάλλετε το άγχος και το στρες. Η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, παίζει σημαντικό ρόλο στην αποθήκευση του κοιλιακού λίπους, οπότε αν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες, θα δυσκολευτείτε να χάσετε το λίπος από τη συγκεκριμένη περιοχή. Για να αποβάλετε το άγχος, δοκιμάστε πρακτικές, όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα ή συζητήστε το με κάποιον ειδικό.


Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/237607/koiliako-lipos-giati-oi-gynaikes-dyskoleyontai-perissotero-na-hasoyn

Πώς θα χάσετε την κοιλιά της εγκυμοσύνης

Αναμφίβολα αυτό που βοηθά είναι η άσκηση. Είτε πρόκειται απλά για καθημερινή βόλτα με το καροτσάκι ή για συστηματική γιόγκα, η σωματική άσκηση τονώνει τους μύες της κοιλιάς και βοηθά στο κάψιμο των θερμίδων. Καλό είναι, λοιπόν, να κάνετε συστηματικά αερόβια άσκηση με πολλούς κοιλιακούς, οι οποίοι μπορούν να κάνουν θαύματα. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση θα πρέπει να ρωτήσετε τον γυναικολόγο σας, ο οποίος θα σας πει πότε το σώμα σας θα είναι έτοιμο.


Πηγή: https://www.mama365.gr/9006/mhpos-deihnete-akoma-sa-na-eiste-egkyos.html

Πως χάνεται το λίπος της κοιλιάς! -

Όποιος έχει παρακολουθήσει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις τις μεταμεσονύκτιες ειδικά ώρες ή έχει συντονιστεί σε ένα από τα πολλά κανάλια τηλε-πωλήσεων, θα μείνει με την εντύπωση ότι η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια έχει αποκλειστικά στραφεί στην αντιμετώπιση του πιο σοβαρού και κρίσιμου προβλήματος της ανθρωπότητας: το λίπος της κοιλιάς.


Πηγή: http://www.familylife.gr/el/eimai-mama-gynaika/%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25B1%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2586%25CE%25B7-%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25BA%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B7/3146-pws-xanetai-to-lipos-stin-koilia

Πώς θα απαλλαγείτε από το πρήξιμο στην κοιλιά - Σωστή Διατροφή - Διατροφή

Τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση και περιέχουν προβιοτικά, τα λεγόμενα 'καλά' βακτήρια, μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του αντιαισθητικού φουσκώματος. Θα τα βρείτε σε τρόφιμα όπως τα γαλακτοκομικά, το κεφίρ, ενώ ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να προσλάβετε αυτούς τους ωφέλιμους μικροοργανισμούς είναι μέσω ειδικών συμπληρωμάτων προβιοτικών που εξασφαλίζουν την ακέραιη μεταφορά τους μέσα από το γαστρεντερικό σύστημα. Προσθέστε αλάτι με μέτρο


Πηγή: https://www.iatronet.gr/diatrofi/swsti-diatrofi/article/23502/pws-tha-apallageite-apo-to-priximo-stin-koilia.html

Πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς - 2019 - Λεμόνι τσάι

Η υγιεινή διατροφή πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς σε συνδυασμό με τακτική άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε το πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς λίπος της κοιλιάς μετά την εγκυμοσύνη, αλλά και το συνολικό λίπος. χαμηλή πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς λίστα διατροφής fodmap .


Πηγή: https://ct.borgheii.com/5df1a00e/267/
Δημοσίευση: 23/11/2019


. .