4. Τα παιδιά που εξαρτώνται από τα παιχνίδια υπολογιστών θα μπορούσαν να παίζουν για ώρες κάθε φορά. Αν και αυτό μπορεί να προσφέρει πολύτιμο ελεύθερο χρόνο στις πολυάσχολες μητέρες και γονείς, οι γονείς πρέπει να βεβαιωθούν ότι τα παιχνίδια στον υπολογιστή δεν είναι η κύρια δραστηριότητα ή μορφή ψυχαγωγίας του παιδιού τους. Πριν από δεκαετίες, οι γονείς προειδοποιήθηκαν για τη χρήση της τηλεόρασης ως παιδικής φροντίδας και οι ίδιες συμβουλές ισχύουν και για τα παιχνίδια στον υπολογιστή. Είναι απολύτως απαραίτητο να ορίσετε και να επιβάλλετε σταθερά ημερήσια όρια όπως περιγράφεται στο σημείο 3 παραπάνω.
Για τη διάγνωση οι ασθενείς πρέπει να πληρούν τουλάχιστον 5 από τα ακόλουθα 9 κριτήρια κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους: Υπερενασχόληση με τα διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια Ψυχολογικά συμπτώματα στέρησης της συμπεριφοράς ή απόσυρσης από αυτή (π.χ άγχος, ευερεθιστότητα) Ανοχή (η ανάγκη ολοένα να αυξάνεται το χρονικό διάστημα ενασχόλησης με το παιχνίδι) Ανεπιτυχείς προσπάθειες να ελέγξουν ή να οριοθετήσουν την συμμετοχή τους στο παιχνίδι Απώλεια του ενδιαφέροντος σε προηγούμενες προσφιλείς ενασχολήσεις (hobby) Συνεχιζόμενη χρήση παρά τη συνειδητοποίηση του προβλήματος Εξαπάτηση μελών της οικογένειας και/ή θεραπευτών Χρήση των διαδικτυακών ηλεκτρονικών παιχνιδιών ούτως ώστε να διαφύγουν από αρνητική συναισθηματική διάθεση Το να έχει θέσει το άτομο σε κίνδυνο ή και να έχει απωλέσει μία σχέση, εργασία ή εκπαιδευτική ευκαιρία.
Πού οφείλεται αυτή η εθιστική συμπεριφορά; Μετά από την έρευνά μας βρήκαμε τις παρακάτω απαντήσεις, οι οποίες είναι και κατά την εφηβική μας άποψη και οι σημαντικότερες: Εξιδανίκευση της εικόνας του ατόμου που προβάλλεται. Τα παιδιά
Βάζουμε κάποιους στόχους και αν υπάρξει η επίτευξη των στόχων, υπάρχει θετικό πρόσημο. Πάντα κοιτάζουμε και το οικογενειακό πλαίσιο. Βάζουμε κάποιους στόχους και αν υπάρξει η επίτευξη των στόχων, υπάρχει θετικό πρόσημο. Πάντα εξετάζουμε και το οικογενειακό πλαίσιο. Στηρίζουμε τους γονείς στην ενίσχυση της γονεϊκότητας, προκειμένου να εγκατασταθεί μια λειτουργική και καλή σχέση καθημερινότητας και να μπορούμε να παρέμβουμε και να έχουν τα παιδιά κάποιον να επικοινωνήσουν αν κάτι τους συμβεί στο διαδίκτυο».
Ποιοι είμαστε Ενημέρωση Νέα – Άρθρα Ετήσιες Αναφορές Δελτία Τύπου Newsletter Εκδηλώσεις Φωτογραφίες ενημερώσεων Σελίδες Καταγγελιών Θέματα Hot Topics Ψευδείς Ειδήσεις Κανονισμός GDPR Υλικό SID 2019 Online Detox 2018 Καλοκαίρι 2018 Cyber-hygiene Έρευνες 2019 2018 Υλικό SID 2018 Μαθήματα Αρχαρίων Υλικό Παρουσιάσεις Φυλλάδια Webinars Αφίσες Βίντεο Quiz Για σχολεία Υλικό Νηπιαγωγείου Υλικό Δημοτικού Υλικό Γυμνασίου Σχέδια Μαθημάτων Εργαλειοθήκη “Star ToolKit” Βιβλία @Παπάκι 2 @Παπάκι Αθηνά Back to School 2019 2018 2017 SID SID 2020 Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου Πανελλήνιοι Σχολικοί Διαγωνισμοί Φόρμα Υποστηρικτή SID 2019 Εκδήλωση Υλικό Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου Συμμετοχές Διαγωνισμού Νικητές Διαγωνισμού Υποστηρικτές Eκδηλώσεις σχολείων SID 2019 SID 2018 Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου Συμμετοχές Διαγωνισμών Αποτελέσματα Διαγωνισμών Εκδήλωση Δράσεις Σχολείων Βραβεύσεις Σχολείων SID 2017 Μαθητικοί Διαγωνισμοί Συμμετοχές Αποτελέσματα Εκδήλωση Βραβεύσεις Νικητών Δράσεις Σχολείων Χρήσιμοι Συνδέσμοι
Η πολύωρη ενασχόλησή του παιδιού σας με ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί επίσης να υποδηλώνει: Δυσκολία στις φιλίες και γενικότερα στις διαπροσωπικές σχέσεις και την αναζήτηση του νοήματος της καθημερινότητας μέσα στην εικονική πραγματικότητα Την αποφυγή των υποχρεώσεων του σχολείου Δυσκολίες στην οικογένεια, όπως εντάσεις μεταξύ των δύο γονέων ή γονείς που είναι απορροφημένοι από τα δικά τους προβλήματα και δεν είναι τόσο διαθέσιμοι για τα παιδιά τους Αγχος ή κατάθλιψη ή αντίθετα μία επιθετική τάση από την πλευρά του παιδιού η οποία καλύπτεται μέσω του υπολογιστή.