Θέλετε Λεπτότερη Μέση; Ακολουθήστε Αυτήν Την Προπόνηση! - Τα 3 πιο διαβασμένα άρθρα στο Internet

Πώς να μειώσετε τη μέση στην αίθουσα. Πώς να κάνετε μια λεπτή μέση, άσκηση και πρόγραμμα κατάρτισης. Πώς να κάνετε μια λεπτότερη μέση: άσκηση και διατροφή

Κρατήστε τις άκρες του αλτήρα με τα χέρια σας και τραβήξτε τους κατευθείαν από τους ώμους. Εργασία: Χρησιμοποιώντας τους κοιλιακούς μυς σας, σηκώστε τον κορμό σας όσο πιο ψηλά μπορείτε. Κρατήστε τη σύσπαση και χαμηλώστε αργά, μη απελευθερώνοντας εντελώς την κοιλιακή κοιλότητα. Μην χρησιμοποιείτε την ώθηση για την ανύψωση του σώματος. Ο στόχος είναι τέσσερις ημέρες την εβδομάδα cardio: δύο και δύο στάσιμες συνεδρίες μέσης έντασης. Ακολουθούν μερικά δείγματα προγραμμάτων.


Πηγή: https://mpkrk.ru/el/fitnes/how-to-reduce-the-waist-in-the-hall-how-to-make-a-waist-thin-exercises-and-a-training-program.html

Πιο λεπτή μέση με φυσικούς τρόπους! Μάθετε πώς! — Με Υγεία

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, υπάρχουν σωματικές διαφορές στη συγκεκριμένη περιοχή ανάλογα με το αν είστε άντρας ή γυναίκα. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα δυο φύλα δεν θέλουν να έχουν μια ελκυστική μέση με το δικό τους τρόπο. Πρόκειται για ένα από τα σημεία του σώματος όπου συσσωρεύεται αρκετό λίπος ειδικά αν δεν ασκείστε και περνάτε όλη σας την ημέρα καθιστοί ή αν τρώτε πολύ.


Πηγή: https://meygeia.gr/pio-lepti-mesi-fisikous-tropous/

Πώς να κάνετε μια μικρή μέση και μεγάλα ισχία. Πώς να κάνετε τη μέση στενή: τι να κάνετε και τι να μην κάνετε

Ξαφνικά, σε ένα σημείο, έγινε εξωφρενικά δημοφιλές να κάνει πλαγιές με αλτήρες, πλευρικές ανατροπές και να στρέψει ένα στεφάνι γεμάτο με άμμο. Και όλα αυτά δήθεν βοηθούν να κάνουν τη μέση στενή. Δεν είναι αλήθεια! Αυτές οι ασκήσεις ενισχύουν και αντλούν τους λοξούς μύες της κοιλιάς, αλλά μην αφαιρούν λίπος πάνω τους. Ως αποτέλεσμα, η μέση της μέσης σας αυξάνεται μόνο σε μέγεθος λόγω των λοξών μυών της κοιλιάς, οι οποίες είναι σε τόνο λόγω του φορτίου.


Πηγή: https://mehockey.ru/el/aminokisloty/kak-sdelat-malenkuyu-taliyu-i-bolshie-bedra-kak-sdelat-taliyu-uzkoi-chto-delat.html
Δημοσίευση: 23/11/2019


. .