Η Αεροβική Άσκηση Δρα Θεραπευτικά Σε Όσους Έχουν Κατάθλιψη - Τα 6 πιο διαβασμένα άρθρα στο Internet

Πώς βοηθάει η άσκηση στην αντιμετώπιση του στρες

Αλλά και η παραγωγή ενδορφινών (των επονομαζόμενων «ορμονών της χαράς», που έχουν και παυσίπονη δράση) αυξάνεται μετά από σωματική δραστηριότητα. Δρουν, λοιπόν, θετικά στον ψυχισμό και μπορούν να προκαλέσουν ευφορία. Πιο μακροσκοπικά, η εξωτερίκευση της έντασης όταν κάνουμε κάποια αθλητική δραστηριότητα, μειώνει τον εκνευρισμό και τις αρνητικές σκέψεις που πιθανόν να μας διακατέχουν κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης μέρας και μας αποφορτίζει νοητικά και συναισθηματικά.


Πηγή: https://www.bodyinbalance.gr/blog/pos-voithaei-i-askisi-stin-antimetopisi-toy-stres

Σημαντικά τα οφέλη της αερόβιας άσκησης για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης

Την ίδια μεγάλη βελτίωση είχαν ασθενείς που ελάμβαναν θεραπεία είτε εντός είτε εκτός νοσοκομείου ή παρουσίασαν σοβαρή, μέτρια ή ήπια κατάθλιψη. Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιον, η αερόβια άσκηση έδειξε εξίσου μεγάλα αντικαταθλιπτικά οφέλη και με τη χρήση αλλά και χωρίς τη χρήση αθλητικού εξοπλισμού/εγκαταστάσεων. Είναι εξίσου σημαντικό να σημειωθεί ότι η αερόβια άσκηση έδειξε μεγάλη αντικαταθλιπτική δράση ακόμα και σε πειραματικές συνθήκες χαμηλού συστηματικού σφάλματος.


Πηγή: https://www.in.gr/2019/02/17/health/health-news/simantika-ta-ofeli-tis-aerovias-askisis-gia-tin-antimetopisi-tis-katathlipsis/

Πώς να διορθώσετε προβλήματα υγείας με την άσκηση - Φυσική δραστηριότητα για διάφορα προβλήματα υγείας - ’σκηση

Δεν είμαστε σίγουροι γιατί η άσκηση προετοιμάζει το σώμα για ύπνο τόσο καλά, αλλά πιθανόν οφείλεται σε συνδυασμό παραγόντων, όπως μείωση της βασικής θερμοκρασίας του σώματος, αύξηση της μελατονίνης (ορμόνη που βοηθά τον ύπνο) και υποστήριξη της βιολογικής ανάγκης αποκατάστασης των επιπέδων ενέργειας και των κυττάρων και ιστών κατά τη διάρκεια του ύπνου, σύμφωνα με τον Cardinal.


Πηγή: https://www.iatronet.gr/askisi/gymnastiki-askisi/article/22707/pws-na-diorthwsete-provlimata-ygeias-me-tin-askisi.html

Aερόβια άσκηση: Μπορεί να καταπολεμήσει τον εθισμού στην κοκαΐνη; - Healthview

Τα άτομα που είναι εθισμένα στην κοκαΐνη έχουν νευρική συμπεριφορά και μη φυσιολογική αντίδραση στο άγχος. Η έρευνα που διεξήχθη από τον καθηγητή Θάνο έδειξε πως η άσκηση μπορεί να μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο δρα η ντοπαμίνη του εγκεφάλου, η οποία ενισχύει τις ιδιότητες φαρμάκων όπως η κοκαΐνη.


Πηγή: https://www.healthview.gr/44879/aerovia-askisi-bori-na-katapolemisi-ton-ethismou-stin-koka%25CE%2590ni/

Κατάθλιψη-7 Τρόποι Να Ξαναβρείτε Την Ψυχική Σας Υγεία Χωρίς Φάρμακα

Καλημέρα σας, Άντρας θα κάνει την αρχή στα σχόλια. Πρόβλημα κατάθλιψης έχει η αδελφή μου και προσπαθώντας να βρω τρόπο να την βοηθήσω, βρήκα το άρθρο σου. Είναι πολύ ενημερωτικό και συγχαρητήρια για τις πληροφορίες. Θα την ενημερώσω για να δοκιμάσει κάποιο από τα βότανα που προτείνεις γιατί δεν θέλει να πάρει φάρμακα. Ελπίζω να δει διαφορά και να ξεφύγει από αυτή την κατάσταση που μας στεναχωρεί όλους σαν οικογένεια. Ευχαριστώ και πάλι για την όποια βοήθεια.


Πηγή: https://rogmes.gr/antimetopiste-thn-kata8lipsi/

Φάρμακο η γυμναστική για την κατάθλιψη - ΤΑ ΝΕΑ

Οπως διαπίστωσαν, η συσχέτιση φυσικής κατάστασης και ψυχικής υγείας είναι σημαντική, γράφει η εφημερίδα «New York Times». Οταν οι ερευνητές χώρισαν σε ομάδες τους εθελοντές, αναλόγως με την αεροβική τους κατάσταση (όσο υψηλότερη, τόσο πιο γυμνασμένος είναι κανείς), διαπίστωσαν πως όσοι είχαν τη χειρότερη αεροβική κατάσταση είχαν κατά 75% περισσότερες πιθανότητες να διαγνωστούν με κατάθλιψη σε σύγκριση με τους πιο γυμνασμένους συνομηλίκους τους.


Πηγή: https://www.tanea.gr/2016/12/01/health/farmako-i-gymnastiki-gia-tin-katathlipsi/
Δημοσίευση: 23/11/2019


. .