ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟ; - ΝΑΙ!!! (ΑΛΛΑ ΠΩΣ;) / ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Περιεχόμενα Εγχειρίδιο μύησης από τον Κώστα Γεωργουσόπουλο Μέρος Α': Εισαγωγή Συστάσεις και αναγκαίες διευκρινίσεις Παιδί, μίμηση, θέατρο Αυτά που πρέπει να θεωρηθούν αυτονόητα Μέρος Β': Ο πρακτικός οδηγός (ή αλλιώς ο «μπούσουλας») Ζήτημα πρώτο (και βασικό): Μπορώ να ανεβάσω μια παράσταση στην τάξη μου; Θα τα καταφέρω; Ζήτημα δεύτερο (και κανονικά αυτονόητο): Τα παιδιά θα θέλουν; Θα μπορούν; Ζήτημα τρίτο (και χαοτικό): Τι έργο θα παίξουμε; Κριτήριο πρώτο: Το θέμα Κριτήριο δεύτερο: Οι ρόλοι Κριτήριο τρίτο: Η διάρκεια του έργου Κριτήριο τέταρτο: Η ανάγκη αλλαγής σκηνικών Και μετά τα κριτήρια; Ζήτημα τέταρτο (αφού προέκυψε, ίσως διαφωτιστικό): Πώς να παρέμβω στο κείμενο για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της δικής μου ομάδας; Περίπτωση πρώτη: Πώς να μικρύνουμε το έργο Περίπτωση δεύτερη: Πώς να μεγαλώσουμε το έργο Τρόπος νούμερο ένα: Επινοούμε αφηγητές και τους προσθέτουμε Τρόπος νούμερο δύο (αλλά για μεγαλύτερα παιδιά): Η επινόηση σχολιαστών Τρόπος νούμερο τρία: Η προσθήκη χορού (με την έννοια του αρχαίου δράματος) Τρόπος νούμερο τέσσερα: Ο «πολλαπλασιασμός» ενός ρόλου Περίπτωση τρίτη: Πώς να τροποποιήσουμε το φύλο των ρόλων Περίπτωση τέταρτη: Πώς να κάνουμε τους ρόλους κατά το δυνατόν ισότιμους Περίπτωση πέμπτη: Πώς να προσθέσουμε τραγούδια Και για να κλείσουμε το


Πηγή: https://www.politeianet.gr/books/9789603336488-christodoulou-maria-grigori-paizoume-theatro-nai-alla-pos-105300

συχνές ερωτήσεις | Δίχως Ωμέγα | Παιδαγωγική Θεάτρου | Θεατρικό Παιχνίδι

Το Θεατρικό Παιχνίδι δεν έχει ηλικία. Έχει την ηλικία εκείνου που κάθε φορά το κάνει. Έχει την ηλικία της Ομάδας. Τα πάντα γύρω μας παίζουν. Η φύση παίζει με τα χρώματα, τα σχήματα, τους όγκους, παίζει με τους ήχους τις γεύσεις τις μυρωδιές. Παίζει, αυτοσχεδιάζει και απολαμβάνει. Την ίδια ανάγκη έχει και ο άνθρωπος. Σε όποια ηλικία και αν βρίσκεται. Με το Θεατρικό παιχνίδι ανακαλύπτουμε τη φύση μας. Ανακαλύπτουμε πως δεν είμαστε μόνο μαθητές, γονείς ή εργαζόμενοι. Οι ενήλικες με το Θεατρικό Παιχνίδι ξαναβρίσκουν το παιδί που υπάρχει μέσα τους, δηλαδή ξαναβρίσκουν τη μυθική τους ηλικία.


Πηγή: https://www.dihosomega.gr/faq/

Στη ζωή μας παίζουμε θέατρο; | Θεατρικό Εργαστήρι | ΝΕΑ | deBóp

Προσφατα Είδαμε: TOP GIRLS σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, από τα top της σεζόν! Με αφορμή όσα συμβαίνουν στη Χιλή... Tο Un Condor ελεύθερο για προβολή Η Νάντια Μαργαρίτη μιλά στο deBόp για τη «σημασία του να είσαι σοβαρός» The Artist on the Composer | O Γιώργος Λάνθιμος στην ΕΛΣ από το ΝΕΟΝ Το British Council διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά τον διαγωνισμό «Δεξιότητες Ζωής: Αναπτύσσοντας Κοινωνικούς Επιχειρηματίες» Oι Monovine παρουσιάζουν το νέο τους τραγούδι Evergreen Στις κουζίνες μας, «απλά και διαφορετικά» με τον Γ. Ευγενειάδη | εκδ. Πεδίο #MomAndTheCity Επιχείρηση Μουσική // Η πιο γλυκιά μουσική συμμορία στο Μέγαρο Μουσικής ΑΘηνών Μουσική για τις στιγμές που δίνουν νόημα στη ζωή σου! | Dj George Kouk on decks Mr and Mrs Bubble | Παραστάσεις με Σαπουνόφουσκες & Εργαστήρια Σαπωνοφουσκοποιίας


Πηγή: https://www.debop.gr/deBlog/nea/sti-zoi-mas-paizoume-theatro-theatriko-ergastiri

Θεατρική Παιδεία

Τη φετινή χρονιά ευελπιστούμε να φέρουμε στην επιφάνεια κάτι σχετικό με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η διεξαγωγή των Αγώνων στην Αθήνα έχει ενθουσιάσει τα παιδιά, ώστε να είναι ένα από τα βασικότερα ενδιαφέροντά τους. Ψάχνουν και αναζητούν παντού πληροφορίες για τους μύθους, την ιστορία και το τελετουργικό των Αγώνων. Τα αθλήματα είναι αυτό που τους προκαλεί τη μεγαλύτερη περιέργεια. Πιστεύω πως στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι σε θέση να «σκηνοθετήσουν» τα ίδια ένα μικρό έργο και αυτό είναι το βασικότερο επίτευγμα που θα μπορούσαν να πάρουν από το θεατρικό παιχνίδι. Μπορούν πια ελεύθερα να εκφράζουν τη γνώμη τους για το τι είναι πιο ωραίο ή πιο καλαίσθητο ή ακόμα πιο πρωτότυπο και πιο δημιουργικό. Έχουν πια «φορέσει τα ρούχα» του θεατρικού παιχνιδιού. Αυτό πιστεύω πως είναι και το τελικό νόημα. Από ‘ δω και μπρος ο δρόμος είναι ανοιχτός, για να προχωρήσουν και να επεκτείνουν αυτά που βιώνουν και στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολικού προγράμματος, όπως στην Ιστορία, τη Γεωγραφία, τη Μελέτη του Περιβάλλοντος, τη Γλώσσα κλπ.


Πηγή: http://www.pi-schools.gr/download/programs/Oloimero/oloimero_03_05/ekp_yliko/5o_argoys/ueatrikh_agvgh.htm

EN EUDEC Εργαστήρια & Παραστάσεις - EUDEC Greece

Η ιστορία μιας γιαγιάς, η οποία ξεκινά να ζυμώσει ψωμί και τελικά χρησιμοποιεί το ζυμάρι που μόλις έχει φτιάξει για να δημιουργήσει μ΄ αυτό έναν καινούργιο μικρόκοσμο που θέλει να μοιραστεί. Καταφέρνει να κάνει σύντροφο της ένα εύπλαστο αλλά και πολυσύνθετο υλικό που μοιράζεται και το οποίο τελικά τη μαγεύει και την ταξιδεύει. Η παράσταση γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου εργαστηρίου θεατρικής μαριονέτας του κουκλοθεάτρου Αγιούσαγια το 2009. Πρόκειται για μια παράσταση, που παίζεται με μία κούκλα φυσικού μεγέθους και συνδυάζει αρμονικά το κουκλοθέατρο με την τέχνη της μιμικής.


Πηγή: https://eudec.gr/en-eudec-workshops-performances/

Τώρα Παίζουμε

Ομάδα Θεατρικής Δημιουργίας για παιδιά(ομάδες 4-6 και 7-12 ετών) και εφήβους Ένα ταξίδι στον µαγικό κόσµο του σωµατικού θεάτρου, της λογοτεχνίας και του παιχνιδιού. Μαθαίνουµε να συνυπάρχουµε και να συνδηµιουργούµε. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της συναισθηµατικής νοηµοσύνης, η αποδοχή του εαυτού µας και του διαφορετικού, η χαρά της δηµιουργίας. Παίζοντας µε τις λέξεις, θα φτιάξουµε τις δικές µας ιστορίες, για να τις αφηγηθούµε έπειτα µε τον δικό µας µοναδικό τρόπο. Οργάνωση και Εµψύχωση: Μάρω Μάνθου (κοινωνική ανθρωπολόγος, ηθοποιός), Μαίρη Λογοθέτη (ψυχολόγος-ηθοποιός), Παυλίνα Μάρβιν (ιστορικός-συγγραφέας) Παραµυθοπεριπλάνηση µε σωµατικό θέατρο και πολύ παιχνίδι για παιδιά(ομάδες 4-6 και 7-12 ετών) και εφήβους Στο εργαστήρι αυτό ετοιµαστείτε να περιπλανηθούµε σε πολιτείες µακρινές. να περπατήσουµε σε µυστικά µονοπάτια και δάση φουντωτά, να γνωρίσουµε ήρωες και ξυλοκόπους, βουνά και θάλασσες, αόρατα ρούχα και µαγικά µαξιλάρια... Θα αφηγηθούµε παραµύθια και µύθους από όλο τον κόσµο, θα παίξουµε µε αυτά, θα ανακαλύψουµε το νόηµά τους και τους ήχους τους, µέχρι να συναντήσουµε κάπου εκεί τον εαυτό µας και τους άλλους, αυτά που µας διαφοροποιούν αλλά και αυτά που µας ενώνουν. Με εργαλεία το σωµατικό θέατρο και το παιχνίδι η


Πηγή: http://torapaizoume.gr/drastiriotites.php
Δημοσίευση: 11/11/2019


. .