Η Παράλειψη Του Πρωινού Αυξάνει Τον Κίνδυνο Του Διαβήτη - Τα 11 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Σε μελέτη με μικρό αριθμό εθελοντών ανακάλυψαν πως τις μέρες δίχως πρωινό τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους ήταν κατά 37% υψηλότερα το μεσημέρι απ’ ό,τι όταν έτρωγαν πρωινό. Την ώρα του βραδινού, δε, εξακολουθούσαν να είναι αυξημένα, με τη διαφορά να φτάνει το 27% σε σύγκριση με το βραδινό σάκχαρο που είχαν τις μέρες που είχαν φάει πρωινό.

Η παράλειψη του πρωινού γεύματος μπορεί να διαταράξει τα επίπεδα σακχάρου για την υπόλοιπη μέρα, προκαλώντας επικίνδυνες αυξήσεις έπειτα από κάθε επόμενο γεύμα, προειδοποιούν επιστήμονες από το Ισραήλ.

Τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν νιτρικά άλατα που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δημοσίευσε μια λίστα από τα κορυφαία δέκα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου. Το να αποφεύγει κανείς τα νιτρικά άλατα είναι το #1 ένα από αυτά.

Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για τις υποχρεώσεις που ακολουθούν, αλλά και εκείνο που μπορεί να ορίσει το τι θα επιλέξουμε διατροφικά όλο το υπόλοιπο 24ωρο.

Οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό, διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου, εμφράγματος και πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που δείχνει ότι πιθανώς το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας από άποψη υγείας του οργανισμού.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι έφηβοι που παρέλειπαν το πρωινό γεύμα ή έτρωγαν ελάχιστα στο ξεκίνημα της μελέτης είχαν κατά 68% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν μεταβολικό σύνδρομο ως ενήλικες.Οι ερευνητές έλαβαν υπ’ όψιν κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες καθώς και άλλες καθημερινές συνήθειες, όμως το πρωινό φάνηκε να είναι ο ισχυρότερος παράγοντας κινδύνου.

Σουηδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα που δε φροντίζουν να καταναλώσουν ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό σε νεαρή ηλικία παρουσιάζουν ανησυχητικές ενδείξεις μεταβολικού συνδρόμου έως και 27 χρόνια μετά.

Η παράλειψη του πρωινού γεύματος κατά την εφηβεία μπορεί να έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις για την υγεία, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Το πρόβλημα αυτό έχει συνδεθεί άμεσα με την παχυσαρκία, εφόσον το 90% των πασχόντων από διαβήτη, έχουν τον τύπο 2, που αφορά κυρίως τη διατροφή και τον τρόπο ζωής. Η Λίμπι Ντάουλινγκ, από τον Βρετανικό Διαβήτη, είπε ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα ώστε να γίνει κατανοητό ποιοι άλλοι παράγοντες βρίσκονται πίσω από τη σύνδεση του διαβήτη με την έλλειψη πρωινού, αλλά πρόσθεσε ότι ‘ο σημαντικότερος παράγοντας που μπορεί να μετατραπεί είναι το βάρος’.

Εάν κάποιος αποφεύγει να φάει πρωινό τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα, το ρίσκο ανεβαίνει στο 55%, συγκριτικά με εκείνους που τρώνε πάντα το πρωί

Το πρόβλημα αυτό έχει συνδεθεί άμεσα με την παχυσαρκία, εφόσον το 90% των πασχόντων από διαβήτη, έχουν τον τύπο 2, που αφορά κυρίως τη διατροφή και τον τρόπο ζωής. Η Λίμπι Ντάουλινγκ, από τον Βρετανικό Διαβήτη, είπε ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα ώστε να γίνει κατανοητό ποιοι άλλοι παράγοντες βρίσκονται πίσω από τη σύνδεση του διαβήτη με την έλλειψη πρωινού, αλλά πρόσθεσε ότι ‘ο σημαντικότερος παράγοντας που μπορεί να μετατραπεί είναι το βάρος’.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .