Γιατί Και Πώς Να Δυναμώσετε Το Σώμα Πριν Την Εγκυμοσύνη - Τα 12 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Η κατακράτηση υγρών που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει την πίεση σε χώρους-κανάλια όπου διέρχονται νεύρα και προκαλόνται συμπτώματα από την πίεση.Μία τέτοια πάθηση είναι το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα που προκαλεί πόνους στην άρθρωση του καρπού από πίεση στο μέσο νεύρο λόγω διαταραχής στο ισοζύγιο των υγρών του σώματος κατά την εγκυμοσύνη. Άλγος του στρογγύλου συνδέσμου της μήτρας:

Σε αυτές τις αρθρώσεις, ο πόνος είναι το αποτέλεσμα της αύξησης του βάρους της εγκύου και κατά συνέπεια τη μεγαλύτ ερη καταπόνησή τους.Στα γόνατα πρόκειται κυρίως για πόνο από την επιγονατιδομηριαία άρθρωση, πρόβλημα που επιτείνεται από την αύξηση βάρους και την έλλειψη άσκησης.Συνήθως οι γυναίκες είχαν μικρές ενοχλήσεις μπροστά στα γόνατά τους και πριν την εγκυμοσύνη τους. Πόνος στους καρπούς

Τα οστά της λεκάνης συνδέονται μεταξύ τους με την ηβική σύμφυση μπροστά και με το ιερό οστό πίσω. Στα σημεία σύνδεσης υπάρχουν σύνδεσμοι, οι οποίοι χαλαρώνουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης εξαιτίας της επίδρασης της ρελαξίνης. Υπέρμετρη χαλάρωση αυτών των συνδέσμων προκαλεί πόνους που εμφανίζονται στο τέλος της κύησης και μετά τον τοκετό. Δυσλειτουργία ηβικής σύμφυσης

Ναι στην μέθοδο Πιλάτες που θεωρείται ιδανική για την περίοδο της λοχείας αφού κάνει αποκατάσταση των καταπονημένων περιοχών με ήπιο τρόπο. Επίσης αυτή η μέθοδος μέσα από την αυτοσυγκέντρωση που απαιτεί δίνει την ευκαιρία στη νέα μαμά να κατανοήσει τις δικές της ανάγκες αλλά και να αφήσει λίγο πίσω τις έννοιες για την φροντίδα του νέου μέλους.

Ο personal trainer Δημήτρης Μώρος εξηγεί τα ναι και τα όχι της γυμναστικής κατά την περίοδο της λοχείας πάντα με την σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου της, περίπου 2 εβδομάδες μετά τη γέννηση του παιδιού.

Υγεία + Διατροφή Πως η εγκυμοσύνη δε θα αλλάξει το σώμα σας... (συνέχεια)

Πάρτε το χρόνο να δυναμώσετε την κοιλιά και την πλάτη πριν συλλάβετε και θα επωφεληθείτε τόσο εκείνη την περίοδο όσο και αργότερα. Όταν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος, δίνετε μεγαλύτερη προσοχή στην περιοχή κάτω από το στομάχι. Και έτσι δεν ασχολούμαστε τόσο με τους μυς και τον κορμό όσο θα έπρεπε. Οι έρευνες δείχνουν ότι ο καλύτερος τοκετός είναι εκείνος που γίνεται με τη βοήθεια ενός συνολικά γυμνασμένου κορμιού.

Το πρώτο τρίμηνο, αποφύγετε να ξαπλώνεται ανάσκελα. Αυτή η θέση πιέζει την φλέβα που τροφοδοτεί με αίμα την καρδιά και θα διοχετεύει λιγότερο αίμα στον εγκέφαλο και στην μήτρα με αποτέλεσμα να αισθανθείτε ζάλη, δύσπνοια ή ναυτία. Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κάτω από το δεξί ισχίο ή το γλουτό σας, αυτό θα σας επιτρέψει να είσθε σχεδόν σε ύπτια θέση χωρίς να πιέζετε την κοίλη φλέβα.

Αν η άσκηση ήταν πάντα στο πρόγραμμά σας και η εγκυμοσύνη σας είναι χωρίς προβλήματα, τότε με κάποιες τροποποιήσεις θα μπορείτε να εξακολουθήσετε να γυμνάζεστε, όμως πρέπει οπωσδήποτε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Επίσης αν θέλετε τώρα να αρχίσετε την άσκηση μιλήστε πρώτα μαζί του.

Είναι η πιο απλή, προσιτή και εύκολη γυμναστική, αφού μπορεί κανείς να την κάνει παντού, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και δεν απαιτεί κανέναν εξοπλισμό -εκτός από ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Την ίδια στιγμή, αποτελεί μια πρώτης τάξης αεροβική άσκηση για όλους τους μήνες της εγκυμοσύνης που γυμνάζει το σώμα χωρίς να επιβαρύνει τα γόνατα και τους αστραγάλους. Ωστόσο, εάν θέλετε να έχει η άσκηση αποτέλεσμα, θα πρέπει να περπατάτε με σταθερό γρήγορο ρυθμό.

Η αερόμπικ, η σουηδική, τα βαράκια, το τρέξιμο, την βοηθούν να αποκτήσει ένα πολύ καλό σώμα και φυσικά άριστη φυσική κατάσταση. Η άσκηση όμως που θα την βοηθήσει πολύ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της είναι οι κοιλιακοί. Με αυτήν την άσκηση, δυναμώνουν οι μύες της κοιλιάς και αυτό είναι πολύ σημαντικό κατά τη διάρκεια του τοκετού που η γυναίκα πρέπει να πιέσει. Οι γυμνασμένοι μύες της κοιλιάς της, την βοηθούν να γεννήσει γρήγορα και πολλές φορές ανώδυνα!

Η περίοδος της εγκυμοσύνης, βέβαια, δεν είναι η κατάλληλη για να αρχίσει να γυμνάζεται μια γυναίκα που δεν έχει φορέσει ... αθλητική φόρμα, ποτέ στη ζωή της. Η σύγχρονη γυναίκα όπως πρέπει να κάνει τεστ Παπανικολάου και να παίρνει τις απαραίτητες προφυλάξεις στη σεξουαλική της ζωή, έτσι και η γυμναστική πρέπει αν αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι από τη ζωή της.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .