Πώς Θα Απαλλαγείτε Από Το Κοιλιακό Λίπος Μετά Την Εγκυμοσύνη - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται βαθιά μέσα στην κοιλιά σου , περιβάλλει τα όργανά σου και είναι το πιο επικίνδυνο. «Δρα ως αδένας, εκκρίνοντας σε μεγάλες ποσότητες βλαπτικές ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, οι οποίες διεγείρουν την όρεξή σου και σε κάνουν να λαχταράς γλυκές και λιπαρές τροφές» λέει ο Eric Ravussin , Ph.D. Ευτυχώς, το σπλαχνικό είναι το λίπος που μπορείς να χάσεις πιο εύκολα. Η άσκηση και η υγιεινή διατροφή θα το διώξουν μακριά σου.

Yπάρχουν δύο βασικά είδη κοιλιακού λίπους: το υποδόριο και το σπλαχνικό. Το υποδόριο λίπος βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα. Αποτελείται από λιποκύτταρα που δυσκολεύεται να κάψει το σώμα σου.

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Ο υπ’ αριθ. 1 κανόνας για να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος είναι να αποβάλλετε το άγχος και το στρες. Η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, παίζει σημαντικό ρόλο στην αποθήκευση του κοιλιακού λίπους, οπότε αν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες, θα δυσκολευτείτε να χάσετε το λίπος από τη συγκεκριμένη περιοχή. Για να αποβάλετε το άγχος, δοκιμάστε πρακτικές, όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα ή συζητήστε το με κάποιον ειδικό.

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι το πιο επικίνδυνο και συνδέεται με τους περισσότερους κινδύνους για την υγεία, όπως ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Οι περισσότεροι άνθρωποι συγκεντρώνουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς λόγω υπερκατανάλωσης ζάχαρης και λευκών υδατανθράκων, όπως είναι τα ζυμαρικά.

Αναμφίβολα αυτό που βοηθά είναι η άσκηση. Είτε πρόκειται απλά για καθημερινή βόλτα με το καροτσάκι ή για συστηματική γιόγκα, η σωματική άσκηση τονώνει τους μύες της κοιλιάς και βοηθά στο κάψιμο των θερμίδων. Καλό είναι, λοιπόν, να κάνετε συστηματικά αερόβια άσκηση με πολλούς κοιλιακούς, οι οποίοι μπορούν να κάνουν θαύματα. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση θα πρέπει να ρωτήσετε τον γυναικολόγο σας, ο οποίος θα σας πει πότε το σώμα σας θα είναι έτοιμο.

Όλοι οι γιατροί και οι μαίες θα σας πουν ότι χρειάζεται χρόνος για να επανέλθει πλήρως το σώμα σας -και ειδικά η κοιλιά σας- από την εγκυμοσύνη. Φανταστείτε την κοιλιακή σας χώρα σαν ένα μπαλόνι, το οποίο φουσκώνει αργά καθώς το μωρό μεγαλώνει. Ο τοκετός δεν «σκάει» το μπαλόνι, παρά το βοηθά να αρχίσει να χάνει αργά αέρα. Μην ανησυχείτε, όμως: Πρόκειται για μία σταθερή διαδικασία.

Πολλές γυναίκες, μάλιστα, συνεχίζουν να έχουν αυτή την κάθετη μαύρη γραμμή (ονομάζεται linea nigra), αλλά και ραγάδες, ενώ όσες έκαναν καισαρική έχουν την τομή της χαμηλά στην κοιλιά, η οποία μπορεί μεν να μη φαίνεται, αλλά δεν παύει για αρκετό καιρό να είναι ενοχλητική.

Όποιος έχει παρακολουθήσει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις τις μεταμεσονύκτιες ειδικά ώρες ή έχει συντονιστεί σε ένα από τα πολλά κανάλια τηλε-πωλήσεων, θα μείνει με την εντύπωση ότι η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια έχει αποκλειστικά στραφεί στην αντιμετώπιση του πιο σοβαρού και κρίσιμου προβλήματος της ανθρωπότητας: το λίπος της κοιλιάς.

Κάνουμε δίαιτα αλλά δεν μπορούμε να χάσουμε το λίπος της κοιλιάς…. τι κάνουμε λάθος τελικά;

Έκθεση παιδικής ζωγραφικής «Μία Πινακοθήκη για την Πριγκίπισσα & το...

Τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση και περιέχουν προβιοτικά, τα λεγόμενα 'καλά' βακτήρια, μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του αντιαισθητικού φουσκώματος. Θα τα βρείτε σε τρόφιμα όπως τα γαλακτοκομικά, το κεφίρ, ενώ ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να προσλάβετε αυτούς τους ωφέλιμους μικροοργανισμούς είναι μέσω ειδικών συμπληρωμάτων προβιοτικών που εξασφαλίζουν την ακέραιη μεταφορά τους μέσα από το γαστρεντερικό σύστημα. Προσθέστε αλάτι με μέτρο

Μήπως τρώτε γρήγορα και χωρίς να μασάτε καλά την τροφή σας; Η κατάποση αερίων που προκαλείται θα μπορούσε να είναι ένας από τους λόγους που αισθάνεστε την κοιλιά σας πρησμένη. Βάλτε τα πιρούνια σας σε 'slow motion', φροντίστε το γεύμα σας να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά και απολαύστε το φαγητό σας. Ναι στα.. 'μικρόβια'!

Το παντελόνι δεν κουμπώνει, το μπλουζάκι σας στενεύει και το εφαρμοστό φόρεμα μπαίνει στα 'DON’Ts' αυτής της εβδομάδας. Αντί να ανατρέξετε στα πιο φαρδιά κομμάτια της γκαρνταρόμπας σας, μάθετε ότι υπάρχει τρόπος να απαλλαγείτε από το ενοχλητικό φούσκωμα στην περιοχή της κοιλιάς.. Ο συνδυασμός που κερδίζει

Η υγιεινή διατροφή πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς σε συνδυασμό με τακτική άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε το πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς λίπος της κοιλιάς μετά την εγκυμοσύνη, αλλά και το συνολικό λίπος. χαμηλή πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς λίστα διατροφής fodmap .

Για τις γυναίκες, μια μέτρηση της μέσης πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς που είναι μεγαλύτερη από 89 εκατοστά δείχνει μια νοσηρή συγκέντρωση του λίπους της κοιλιάς. λίπος άνθρωπος πώς να μειώσετε το λίπος της κοιλιάς και να κάνετε κοιλιακούς κινούμενα gif .


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .