Θέλετε Λεπτότερη Μέση; Ακολουθήστε Αυτήν Την Προπόνηση! - Τα 7 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Κρατήστε τις άκρες του αλτήρα με τα χέρια σας και τραβήξτε τους κατευθείαν από τους ώμους. Εργασία: Χρησιμοποιώντας τους κοιλιακούς μυς σας, σηκώστε τον κορμό σας όσο πιο ψηλά μπορείτε. Κρατήστε τη σύσπαση και χαμηλώστε αργά, μη απελευθερώνοντας εντελώς την κοιλιακή κοιλότητα. Μην χρησιμοποιείτε την ώθηση για την ανύψωση του σώματος. Ο στόχος είναι τέσσερις ημέρες την εβδομάδα cardio: δύο και δύο στάσιμες συνεδρίες μέσης έντασης. Ακολουθούν μερικά δείγματα προγραμμάτων.

Το μοιραίο λίπος στις πλευρές συγχρόνως δεν πάει πουθενά, γιατί (σε ένα μέρος) είναι δυνατό μόνο με τη βοήθεια της λιποαναρρόφησης. Η σωματική δραστηριότητα και η σωστή διατροφή βοηθούν στην απώλεια βάρους, αλλά τα αποθέματα λίπους απομακρύνονται από όλο το σώμα σχετικά ομοιόμορφα. Σκεφτείτε μόνοι σας - γιατί αν οι ασκήσεις αγωνίζονταν με λίπος σε απομόνωση, μόνο τα πόδια θα χάσουν βάρος από το τρέξιμο!

Μέση - το αντικείμενο της λατρείας των ανδρών. Όσο πιο λεπτό είναι, τόσο ευρύτερα εμφανίζονται οι γοφοί, και αυτός ο παράγοντας στο ενστικτώδες επίπεδο δίνει στο ανθρώπινο άνδρα ένα σήμα σχετικά με τη γονιμότητα του θηλυκού. Αλλά όχι μόνο από αυτή την άποψη, οι άντρες εκτιμούν τη μέση των γυναικών - η ευαισθησία τους τις κάνει να θέλουν να προστατεύσουν, να προστατεύσουν την επιλεγμένη.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, υπάρχουν σωματικές διαφορές στη συγκεκριμένη περιοχή ανάλογα με το αν είστε άντρας ή γυναίκα. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα δυο φύλα δεν θέλουν να έχουν μια ελκυστική μέση με το δικό τους τρόπο. Πρόκειται για ένα από τα σημεία του σώματος όπου συσσωρεύεται αρκετό λίπος ειδικά αν δεν ασκείστε και περνάτε όλη σας την ημέρα καθιστοί ή αν τρώτε πολύ.

Θέλετε μια πιο λεπτή μέση; Πολλές γυναίκες θα ήθελαν να έχουν ένα σώμα με σχήμα κλεψύδρας. Ταυτόχρονα, όμως θέλουμε οι καμπύλες μας να ταιριάζουν με τους γοφούς και το στήθος μας. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε τρόπους για να λεπτύνετε τη μέση σας και να φαίνεστε τέλειοι κάθε φορά. Γυναικεία μέση, ανδρική μέση

Ξαφνικά, σε ένα σημείο, έγινε εξωφρενικά δημοφιλές να κάνει πλαγιές με αλτήρες, πλευρικές ανατροπές και να στρέψει ένα στεφάνι γεμάτο με άμμο. Και όλα αυτά δήθεν βοηθούν να κάνουν τη μέση στενή. Δεν είναι αλήθεια! Αυτές οι ασκήσεις ενισχύουν και αντλούν τους λοξούς μύες της κοιλιάς, αλλά μην αφαιρούν λίπος πάνω τους. Ως αποτέλεσμα, η μέση της μέσης σας αυξάνεται μόνο σε μέγεθος λόγω των λοξών μυών της κοιλιάς, οι οποίες είναι σε τόνο λόγω του φορτίου.

Ένα επίπεδο στομάχι και οι όμορφες καμπύλες του σώματος δεν θεωρούνταν πάντα ένα πρότυπο ομορφιάς, αλλά τώρα πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να επιτύχουν μια τόσο δημοφιλής αθλητική φόρμα. Η μόδα κάνει τις γυναίκες και τους άνδρες να σκεφτούν πώς να μειώσουν τη μέση τους. Η λύση αυτού του προβλήματος πρέπει να προσεγγιστεί συνολικά: αθλητισμός, σωστή διατροφή, διαδικασίες ομορφιάς για τη σύσφιξη του δέρματος. Πώς να μειώσετε τη μέση


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .